Велика частина сучасних автомобілів обладнані величезною кількістю всіляких датчиків, які вимірюють кількість, температуру і час впускаемого повітря, температуру охолоджуючої рідини, і тому подібні датчики.

На жаль, велика частина цих датчиків довго не живе. Всьому виною погодні умови. Багато з них виходять з ладу, після тривалих циклів перепаду температури. Датчики температури будуються на дешевою і простий в конструкції технології опору струму малим і високих температур.

Скільки живе датчик температури повітря

Така технологія навряд чи може пережити навіть один сезон, а купувати новий обійдеться господареві в 500-700 рублів. Враховуючи що за сезон він може вийти з ладу, два, а то і три рази. Але народні умільці, зуміли знайти вихід з цієї ситуації. Сьогодні можна зробити датчик температури повітря своїми руками.

Сьогодні датчик зовнішньої температури для двигуна можна зібрати своїми руками, знайшовши щось в гаражі, щось прикупивши за безцінь на барахолках і інтернет магазинах.

Щоб зібрати — не потрібні спеціальні знання, дозволу або студіювання статей. Головне зрозуміти принцип роботи, порядок збору, самі базові знання електроніки та порядок установки датчика в машину.

Перш за все, потрібно розібратися як працює датчик температури двигуна всередині машини, за що він відповідає і які характерні поломки існують.

Пристрій і призначення датчика температури

Датчик зовнішньої температури двигуна є частиною електронного управління двигуном. Працює він на принципах електричного опору, з позицій коефіцієнта негативної температури. Тобто, чим нижче температура зовнішнього повітря тим більше опір.

це Потрібно для коригування характеристик двигуна, на основі температури всмоктуваного повітря всередину. Датчик звіряє температуру і відповідно густина зовнішнього повітря, що поступає в двигун, додаючи або послаблюючи подачу палива і повітря.

якщо датчик температури двигуна не працює

Якщо датчик температури несправний, характерне повідомлення буде на приладовій панелі, щось пов’язане з ENGINE. У такому випадку, залежно від марки і моделі, автомобіль встановити температуру повітря за замовчуванням — 33° або звірить її по температурі охолоджуючої рідини.

Якщо обрана температура не буде відповідати характеру їзди автомобіля, досить імовірний, вихід з ладу свічок запалювання.

це Може статися із-за подання величезної кількості палива і помилкової подачі критично малу кількість повітря, з-за чого двигун почне глухнути, а збагачена паливом і відсутністю повітря суміш заллє свічки запалювання.

Цікаве:  Ремонт пральної машини своїми руками: огляд найбільш частих поломок

Датчик зовнішньої температури своїми руками

Щоб заощадити, багато водіїв хочуть знати як зробити датчик температури своїми руками.

Щоб уникнути неприємностей, відразу зрозумівши що датчик не працює, тут же поміняти його, або зробити своїми руками. Несправний датчик зовнішньої температури повітря, що може серйозно впливати на характеристики розгону автомобіля, запуску його взимку, серйозно ускладнюючи прогрів автомобіля.

Зробити датчик температури двигуна своїми руками обійдеться в копійки, а установка його вкрай проста. Насамперед, необхідно визначитися зі складовими. Придбати їх можна у магазині електроніки на ринку або в китайських інтернет-магазинах:

Що знадобиться для створення датчика двигуна своїми руками

Знадобиться:

  1. Термістори номіналом 3,3 кОм і 12 кОм. Необхідний номінал 2.56 кОм, але близькі до нього мало де продаються, тому шляхом опору з’єднуємо 3,3 і 12, отримуючи близьке до 2.56 значення.
  2. Контакти.
  3. Запобіжники.

Останні два насправді не обов’язкові, достатньо лише придбати термістори, спаяти їх між собою, і приєднати до бортового комп’ютера на контакти 6 і 7. Якщо все правильно, то буде показана температура зовнішнього повітря. Якщо неправильне з’єднання, неробочі термістори, замість температури на екрані будуть прочерки.

В такому випадку треба змінювати полярність, і знову пробувати. Перш ніж паяти, потрібно знати, що існує схема датчика температури своїми руками. Неправильне підключення може привести не тільки до неробочого стану, але і перегорання термісторів.

Установка датчика температури двигуна

Закінчивши з перевіркою датчика на бортовому комп’ютері, потрібно приступати до установки до електронної системи управління двигуна.

Для забезпечення безпеки, перед роботою, рекомендується відключити всю електроніку на автомобілі. Так само слід ознайомитися з приблизними фото датчика температури своїми руками.

Заміна датчика температури зовнішнього повітря

Для заміни термістора в автомобілі, потрібно:

  1. Відключити шнур живлення від блоку.
  2. Викрутити посадковий штуцер.
  3. Під болтом штуцера і є термістор. Відкрутити.
  4. Припаяти контакти термістора до виходів блока живлення в штуцері.
  5. Поставити назад, не пошкодивши нічого.

Після цього можна запускати автомобіль. Якщо на приладовій панелі не буде попереджувальних сигналів про непрацездатність, значить датчик замінений.

Нічого іншого крім контактів термістора не може зламатися. Датчик зовнішньої температури своїми руками — хороший варіант, щоб заощадити.

якщо немає ознак роботи датчика

Якщо на приладовій панелі немає ознак життя, навіть попередження про несправності або роботі, найімовірніше, проблема з блоком живлення електроніки двигуна, що потребує професійної роботи в сервісі.

Купити блок живлення не представляється можливим, але є варіант заміни блоку живлення від датчиків кондиціонера, але такий блок буде слабшою і швидко вийде з ладу. Тому, самим логічним виходом буде звернення в автосервіс.

Фото датчика саморобного датчика температури